Ocsiloskop

David Kucera david@cybertex.cz
Pondělí Září 5 10:13:28 CEST 2005

Zdravim

na trhu je mnoho pristroju od priznivych cen az po ceny mene priznive
do 40 tacu je tady hned nekolik typu a nad 40 jeste vice

skuste napsat
jakou mate cenovou hranici ?
prenosne mereni ?
co vecinou merite nebo si myslite ze budete merit ?
ukladani mereni ?
dva ci vice kanalu ?
jake by mel mit parametry logicky analyzator ?

vsichni co tady prodavaji merici techniku vam daji moznost dobreho
odzkouseni ci pripadne zapujceni

www.htest.cz  agilent DSO 3000 ja osobne bych doporucil za tu cenu
nabizi mhoho, krom toho mam s nima osobni skusenosti
http://www.empos.cz/obchod/objednavka.php?idp=725
http://www.amt.cz/
http://www.micronix.cz/index.php

David