Ocsiloskop

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Září 5 09:27:40 CEST 2005

To prijde na to co a jak casto s tim budete merit, mam oboji a  postupem
casu jsem dosel k zaveru, pro solidni praci to chce osciloskop (klasickou
bednu). Pripada mi to pohodlnejsi a rychlejsi. Externi modul k PC pouzivam
pouze pokud potrebuji vysledky mereni archivovat nebo "publikovat" (bmp).

Pokud se rozhodnete pro "klasicky" osciloskop musite se rozhodnout zda
analog nebo digital, zalezi na tom co budete merit,osobne doporucuji spise
digital, mam kombinovany merak u ktereho lze analog/digital prepinat a 97%
pouzivam digital.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of milan.krata@quick.cz
Sent: Monday, September 05, 2005 9:12 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Ocsiloskop

Zdravim

Mam dotaz na vase zkusenosti s osciloskopy (pripadne logickými analizátory).
Prohledal jsem internet a procetl nekolik clanku atd.. ale nemam s tim vubec
zadne zkusenosti, proto bych se chtel zeptat na Vase zkusenosti pripadne co
byste mi doporucili a co naopak ne. Potreboval bych vycekanalovy osciloskop
a premyslim zda primo osciloskop nebo modul k PC.

Diky
Milan