Blaupunkt a karta

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Září 4 14:29:10 CEST 2005

At 19:01 3.9.2005 +0200, ondra centrum wrote:
>Ahoj vsem, nevite nahodou co je za cip na karte k autoradiim
>Blaupunkt(konkretne Casablanca Skoda) ?

Je tam neco od Siemensu, ale je to snad nejaky zakaznik.

>Pripadne jak ji vycist ?   Uz mam pouze jednu kartu, tak bych chtel ten
>obsah zalohovat, abych byl pripraven na odchod te druhe karty...

To je ti k prdu, protoze ta karta je OTP. Do karty se nic nenahrava, naopak
radio se nauci tu kartu. Muze se jich naucit vic, dokud mas jednu funkcni,
muzes k radiu prihlasit dalsi, ale musi to byt dvojkova rada. Karta ale
stoji pres litr, takze se to asi nevyplati. Az zdechne posledni karta tak mi
radio muzes privezt (poslat) a ja ho naucim hrat bez karty a budes mit klid ;-)

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz