znaceni soucastek Motorola

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Září 4 13:50:11 CEST 2005

Divam se do stareho mobilu Motorola D520 a je mi to lito vyhodit jako celek
:-) Myslel jsem ze najdu nejake "normalne" znacene soucastky, ale: na necem,
co by snad mohl byt koncovy tranzistor vysilace, je znak Motorola a za nim d
GB. Nektere integrace ani nemaji oznaceni vyrobce, na jednom je S127 915
(snad budic vysilace) a na jednom ctyrvyvodovem, co vypada jako zesilovac je
Motorola 9282 9907. Nic z toho mi Google nenasel. Vim ze je to stare, ale
spis mi to pripada jako nejake "utajene" prumyslove znaceni. Zrovna s tim
vysilacem jsem si chtel pohrat :-( Nenasel by se nekde od takovych veci
popis, nebo primo schema od toho mobilu?

Andel