Gaussian pulse generator

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Září 4 13:22:56 CEST 2005

Je to profil prudu urychlovaneho zvazku castic. Vzhladom na to, ze sa
urychluje striedavym napatim, castice nie su jeden suvisly "luc", ale su
nasekane na "bunches". Jeden bunch je zhluk dlhy podla frekvencie
urychlovacieho pola (v nasom pripade do 2.5ns), ktory ma v idealnom
pripade gaussovsku distribuciu.
Pokial chce clovek nieco odmerat kym sa postavi masina, tak si to musi
nejak nasimulovat :-)
b.