Gaussian pulse generator

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Září 3 16:42:45 CEST 2005

Opakovacia frekvencia lubovolna do 40MHz, na testy mi staci 10 a 40MHz.
Sirka celeho pulzu od 1 do 2.5ns.
Nasiel som na webe zmienku o gaussian aproximacii pre filtre, ale neviem
k tomu nikde najst vypocty. Vsetky moje knizky zlyhali. Na internete som
ale nasiel nejake hotove filtre pre televiziu. Tieto su asi o 2 rady
pomalsie ako potrebujem. Chcel by som to vypocitat, zlepit to potom nie
je problem...
b.