Preddelicka na GHz frekvence ?

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Září 2 19:35:39 CEST 2005

Nevadi vam, ze tato delicka ma definovanou cinnost od 8,5GHz  vyse a je
velmi malo citliva ?

Danhard
====================

Pri prohledavani supliku jsem nasel 2ks Zarlink 40813 tj. delicku 13.5GHz
/8.
Jednu pouziji na rozsireni frekvencniho rozsahu sveho citace, druha je k
dispozici, pokud ma puvodni tazatel zajem.

Zaroven se zeptam, nechci preddelicku resit jako externi modul a rad bych
vyuzil volne pozice pro konektor na zadni strane sveho citace, nenapada me
zadne jednoduche reseni jak pripojit vystup z preddelicky s "beznym" vstupem
citace tak, aby tento byl i nadele pouzitelny.

Prvni co me napadlo byl mechanicky prepinac, ale ten nebude pro takto vysoke
frekvence to prave orechove.
Dalsi co me napadlo bylo pripojit predelicku primo pres C,ale zde bude
problem s samovolnym kmitanim predelicky nebo je ZL40813 vyjimka a bez
signalu na vstupu nekmita na vystupu ?
Nejaky jiny napad ?

Dekuji