RE: sledování napětí 650 V DC s galvanickým oddělením

POST - Nuslj1 nuslj1@post.cz
Pátek Září 2 16:27:48 CEST 2005

Mne by stačil sigma-delta který by posílal bity nepřetržitě, bez sériové
komunikace. Stačil by pak jen jeden optočlen a výstup ze sigma-delta bych
přivedl rovnou na čítač s přerušením a až bych načítal dostatek jedniček,
odpojil bych nabíjení :-)  Stejně bych ale musel řešit napájení převodníku,
tak to možná bude pořád lepší ten nápad s optočlenem popř. diakem.

Jaroslav Nušl

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Friday, September 02, 2005 11:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: sledování napětí 650 V DC s galvanickým oddělením

Dobry den,

resil bych to delicem s filtrem, A/D prevodnik se seriovou komunikaci, to
vse plovouci. Oddeleni dig. signalu z A/D prevodniku nekolika optocleny.
Napajeni plovouci casti pres DC/DC konverotor.

Je to sice vzhledem k presnosti zbytecne, ale zase je to bez problemu a bude

to vzdy fungovat. Jako prevodnik A/D bych pouzil AD7705, osvedceny Sigma
Delta. Reseni je urcite mnoho, tohle je takova rutina...

Mimochodem, kdyby se nekomu hodily AD7705BN v DIL
(http://www.analog.com/en/prod/0%2C2877%2CAD7705%2C00.html ), mam jich tu
pytlik pouzitych, na 90% funkcnich. Napiste prosim na papouch@papouch.com .
1 ks 50 Kc/ks, 3 ks 33 Kc/ks, 10 ks 25 Kc/ks. Nebo dle dohody.

S pozdravem
Pavel Poucha