OT: zarucni doba ( Jaký GPS přijímač? - akce lidl)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Září 2 14:46:06 CEST 2005

Zarucni doba je kapitola sama pro sebe, nektery zbozi, jako jsou i baterie maj tech 6 mesicu a na jeji vybiti se nevztahuje, pac pujde o bezny opotrebeni (tim myslim jednorazovy baterie, ne akumulatory).

Jinak vetsina lidi si ty paragony skutecne neschovava a casto je to zbozi kupovany jako darek nekomu, a to se jaksi nehodi, aby vedel, kolik to stalo, tak se mu paragon neda. Obdarovanymu je zase blby ten kram vracet kdyz se to poroucha. A taky je mu blby to vyhodit, kdyz to nefunguje, pac to byl darek.
A vubec nejvetsi darovaci povera je, ze dat nekomu penize se nehodi - naopak, me to vzdycky udela radost ;-) Vrchol pokrytectvi jsou darkovy seky - tak chci nekomu neco koupit, ale nevim co, nechci mu dat penize, tak mu dam poukazku do konkretniho obchodu, no logika jak stehno. Ale to jsem uplne odbocil.

P.K.