RE: sledování napětí 650 V DC s galvanickým oddělením

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pátek Září 2 13:07:00 CEST 2005

Prevod na frekvenci neni spatne reseni a navic by tam nemusel byt snad ani
ten optron, mohlo by tam byt i nejake male trafo.
Ja osobne bych tam ale spis dal 12F675 - osminozickovy PIC s 10 bit A/D a
data z nej vysilal po seriovce. Nezere to skoro nic, nejvetsim zroutem bude
ten optron a nic to okolo sebe nechce, tak asi 3 odpory + napajeci zdroj.
(A to PIC neni rozhodne muj oblibenec, ale na podobne veci nema chybu)

bye,
     Radek