sledování napětí 650 V DC s galvanickým oddělením

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 1 23:04:12 CEST 2005

POST - Nuslj1 wrote:
> Přeji hezký večer.

Dakujem, napodobne.

> Právě řeším jak sledovat napětí na kondezátoru s napětím 650 V DC. Prvně
> jsem udělal odporový dělič na ADC, potom mne napadl spíš optočlen, ale
> nejlepší by byl asi optorezistor kvůli linearitě jako třeba 3WK 16341 (z
> AR 2/2004), jenže jsem ho nikde nemohl najít a cena bude asi někde
> jinde.

Bohuzial sa nedokazem vyjadrit k veci odborne ale len "obchodne" - lezi
mi tu dodaci list na 2 ks 3WK163401 a 130Sk, je to sice z roku 2002 ale
nemyslim si, ze sa to odvtedy prilis zmenilo.
Na http://www.tesla-blatna.cz/cs/prodejci-elektronicke-soucastky su
uvedeni viaceri predajci, skuste ich skontaktovat.

wek