RS-232 - Loger - Analyser (Martin Persich)

Jan Rehak Jan.Rehak@HW.cz
Čtvrtek Září 1 12:59:11 CEST 2005

Zdravim,

Tak ten SW od Moxy neni spatnej, ale nema casovou osu, takze je nam
uplne k nicemu :-(

Krome toho ma malej buffer :-(

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--
Novinky:

 Poseidon - SNMP a XML Teplomer, vlhkomer atd..
 - http://www.hw-group.com/products/poseidon/index_cz.html

 PRUMYSLOVE APLIKACE :                http://www.HWgroup.cz
 HW server :       http://www.HW.cz       www.HW-server.com
 Rumunska 26/122,Praha 2,  Tel.222 511 918  Fax.222 513 833