jednosmerny motor

Jan Peterka jan.peterka@atlas.cz
Pondělí Říjen 31 18:36:20 CET 2005

S tim buzenim opravdu pozor, na mem byvalem pracovisti se pri zkouseni
roztrhl cca 40kW motor (byl pripojeny na nejaky tvrdsi zdroj a nikdo u nej
nesedel).
Ja jsem u toho nebyl - dovolena, ale kolegove tvrdili  ze to byla otazka par
sekund.
Osobne mi jednou "ulitl" 300kW dynamometr, stacil jsem nastesti prastit po
hribu,
ale ten hvizd jen tak nezapomenu.

Jan Peterka