Datasheet k L-BPI-506

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Říjen 31 08:49:33 CET 2005

Serych@panska.cz napsal(a):
> Nemate prosim nekdo? Zda se, ze je to bezne pouzivana optozavora, a pritom na
> netu se k ni neda sehnat nic jineho nez obrazek podobny tomu v GMkovem
> katalogu. Jaky proud by mel tect LEDkou a jaky smi tect fototranzistorem jsem
> nikde nenasel.

Datasheet je problem. Nicmene: Icmax = 5mA, Ucemax = 30V se da najit v
katalogu GME, proud Iakmax berte oblibenych 20mA (tim obvykle nic
nezkazite), resp. si optozavoru zapojte v pracovnim zapojeni, odmerte
Iak tak, aby se fototransistor prave dostal do "kolena" a ve vysledku ho
rekneme zdvojnasobte (pokud neprekroci tech 20mA).

--
Jirka