power managment

Student Jan Krejsa JanKrejsa@seznam.cz
Neděle Říjen 30 21:53:44 CET 2005

Dobry den,

v priloze je schema power managmentu pro bateriemi napajene zarizeni, ktere potrebuje kratkodobe dodavat velky proud cca 1A, ale baterka muze dat maximalne 200mA.

Zajimal by mne na to Vas nazor. Idea je takova ze operak s MOSFETEM pusti maximalne nastaveny proud a bude nabijet veliky kondik. Az nekolik Faradu (Maxwell, dekuji za poukazani ) Ze ktereho se bude cerpat do spinaneho zdroje. Otazka je zda je toto reseni efektivni,  aplikace potrebuje setrit uplne vsude, protoze potrebuje zit s jedne baterie az desitky mesicu.

Nevyhoda tohoto zapojeni pro mne je, ze tranzistor pracuje v odporovem rezimu a tak a nem bude vzkonova ztrata.

Zajimalo by mne zda-li by nekdo nemel napad jak to udelat lepe pripadne zda nevite jak se toto resi. Z baterky se nesmi brat vice nez 200 mA. Navic cele by to melo fungovat od 2 do 3,6 V.

Dekuji za jakekoli napady.

Honza Krejsa