Cvakajici televize?

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Pátek Říjen 28 22:20:00 CEST 2005

Zdravim,

Mam takovou otazku, co se mohlo v televizi po**lat, kdyz nenabehne obraz po
zapnuti do site, dokonce den pred zavadou obraz na moment po zapnuti vypadl
a pak naskocil. Pritom ted televize cvaka, je to podobne, jako kdyz normalne
po zapnuti cvakla demagnetizace a pak vse nabehlo, jen ted to cvaka porad
dokola a obraz nikde. Cvakani od demagnetizace je jen ma teorie, ze by se to
resilo pres nejake rele nebo to cvaknuti zpusobuje sila vyvolana proudem v
demagnetizacni civce?

No opravari se mne bat nemusi, ja to spravovat nebudu, nemuzu, není cas a
ani nechcu, jen me zajima, co to zpusobilo, ale jinak telka posupe v pondeli
do opravny:).

Kdyby si nekdo troufnul na odhad ceny opravy:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0543-2, 27.10.2005
Testovano: 28.10.2005 22:20:00