Prepis z gramofonu (bylo: Re: Skladovani casopisu)

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Říjen 28 19:24:52 CEST 2005

No nahrat to jde cimkoliv a predpokladam ze ke kazde zvukovce je neco, cim
to jde. Jenze kdyz chcete ustrihnout dosednuti jehly na desku, udelat
postupne vyjeti sumu desky pred zacatkem zaznamu, poskladat toho vic za
sebou, potrebujete zvukovy editor. Zkuste treba Goldwawe. Tu MP3 bych tak
nezatracoval. Chce to nesetrit tolik na datovem toku a kvalitni enkoder.
Pouzivam Lame, je sireny pod GNU a neustale se zdokomaluje. Pri 320 kbit/s
rozdil v kvalite nepoznam (nekdo mozna jo) a na CD se toho vejde dost.

Andel

----- Original Message -----
From: "mengel" <mengel@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 28, 2005 4:26 PM
Subject: Re: Prepis z gramofonu (bylo: Re: Skladovani casopisu)

ku kvalite:

nahraval som cez windows - zaznam zvuku, zvukovka - audigy 1.
moj nazor je taky, ze kvalita zvuku bola jednoznacne lepsia, nez akakolvek
mp3

treba sa samozrejme pohrat minimalne s potenciametrami v mixeri, aby signal
z gramca nebol prilis silny, pretoze to robilo pri nahravani velke
skreslenie. cca po tretom nastaveni to uz bolo OK.

mp