Prepis z gramofonu (bylo: Re: Skladovani casopisu)

mengel mengel@zoznam.sk
Pátek Říjen 28 16:26:22 CEST 2005

ku kvalite:

nahraval som cez windows - zaznam zvuku, zvukovka - audigy 1.
moj nazor je taky, ze kvalita zvuku bola jednoznacne lepsia, nez akakolvek
mp3

treba sa samozrejme pohrat minimalne s potenciametrami v mixeri, aby signal
z gramca nebol prilis silny, pretoze to robilo pri nahravani velke
skreslenie. cca po tretom nastaveni to uz bolo OK.

mp

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 28, 2005 2:20 PM
Subject: Prepis z gramofonu (bylo: Re: Skladovani casopisu)

peterm napsal(a):
>  No,to ma caka.Mohol by mi niekto doporucit nejaky SW,podla moznosti free
na
> prepis gamofonovych platni do pocitaca ? Mam dobre ramienko ale nepoznam
> dnesne typy vloziek,co by som si mal zohnat.Mam len obycajnu 16 bitovu
> kartu,takze ziadny highend.Diky.

Linux: http://www.linuxsoft.cz/sw_list.php?id_kategory=13

Windows: http://www.webattack.com/freeware/categories/7/ nebo
http://www.nonags.com/nonags/menu.html sekce audio apod.

Vsechny OS: http://freshmeat.net/browse/113/ konkretne se snad nejlepe
podivejte na http://audacity.sourceforge.net

Uvedene linky jsou samozrejme jen typicke priklady, moznosti je mnohem vic.

--
Jirka