Skladovani casopisu

mengel mengel@zoznam.sk
Pátek Říjen 28 10:35:22 CEST 2005

kedysi som dcere nahraval rozpravky z mojich starych platni cez pc.
ma 5 rokov, a cd si dokaze pustit. manipulaciu s gramofonom som jej zatial
neukazoval.
predsa len - je to jemny stroj...
potom som to jednoducho napalil cez bezne pouzivany napalovak.
windowsy nie su az tak celkom nanic.

mp

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <ing.kotlaba@post.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 28, 2005 10:27 AM
Subject: OT: Skladovani casopisu

OT na druhou.
Predevcirem jsem jel tramvaji c.10 (v Praze) a nekde pred Florou
jsem zahledl ceduli, ze tam porizuji nahravky z gramodesek na CD.
Mam nejake gramodesky, ktere bych rad mel i na CD - napr.
Romanticke klaviry Jiriho Malaska. Asi bych si to mohl nahrat
sam, ale nejsou lidi... Tak se tam chci podivat (pokud to najdu).
Nemate s tim nekdo zkusenosti, popr. nevite, jestli maji www
stranky?

--
Volejte za 0,- Kč po celé ČR se službou VOLNÝ TelefoNet. Více
informací na http://telefonet.volny.cz