OT: Skladovani casopisu

Jan Peterka jan.peterka@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 27 20:24:31 CEST 2005

Nekde jsem videl linky na CD tusim od roku 87 do 04, ale nevim,
jak se zde stavite k warezu a spol. Pokud tohle tady mozno, muzu je
pohledat.

Jan Peterka

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Friday, October 21, 2005 2:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Skladovani casopisu

Pavel Novotny napsal(a):
> Pokud vlastnite ony casopisy v tistene forme mate pravo poridit si
> jejich kopii  a tak vam nic nebrani si ona CD zkopirovat od nekoho kdo
> je ma a z hlediska autorskeho zakona by to melo byt OK.

Casopisy nejsou imho CD. Krome toho - kdybych si takto (nebo jinak) poridil
ty CD, tak samozrejme prestanu stohovat ty casopisy a cela myslenka je pak
postavena na hlavu.

Ale to nic, v tom podstata veci neni, je skutecne v prilis vysoke cene a
nemoznosti mnozstevni slevy (lepe receno vyrazne slevy za kompletni sadu).