Kde sehnat obvod AS5040 ?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Říjen 27 18:18:25 CEST 2005

Na prvni pohled mi pripada ze by na to mohl jit pouzit magnet ktery je
na obrazovkach. Nahore a dole byva maly valcovy magnet s otvorem
uprostred na kterem je narazeny. Jeho pootocenim se vylepsuje krivost
obrazu na okraji - z toho usuzuju ze bude polarizovan napric, jinak by
pootaceni nemelo zadny vliv..

je to tak nebo ne?

Tony OK1HMA