Kde sehnat TDA8540? / Nouzove Videoswitch s 74HC4051 (52)?

galen@centrum.cz galen@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 27 13:20:40 CEST 2005

Diky za rady ohledne potlaceni prechodoveho jevu, potrebuji vstupy prepinat pomerne rychle - cca po 2s
a kazdy ruch, pripadne ztrata vertikalni synchronizace by vysledny obraz dost rozhodila. Na zesileni signalu pouziju BF240
to by snad melo byt bez problemu.

S pozdravem

RB.