Jak psát do konference

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Říjen 27 09:37:57 CEST 2005

Vít Olmr wrote:
> zaregistrujete, budou vam prispevky chodit tez mailem.
>
> Pokud se nezaregistrujete, budete mit stejne s komunikaci trochu
> problem, protoze kazdy Vas mail musi schvalovat admin, kteremu to muze i
> par hodin trvat

Mailman ma tusim aj moznost sa zaregistrovat a pritom potlacit
posielanie sprav, takze ak ste to explicitne nezakazali, da sa byt
prihlaseny bez toho aby chodili spravy.

Inak co sa tyka povodnej otazky, tie programy ktore triedia postu do
vlakien (vratane samotneho mailmana) to robia na zaklade poloziek v
hlavicke mailu, ktore normalne mailery nezobrazuju, a nie na zaklade
subjectu; takze odpovedat so subjectom "Re:povodny predmet" nestaci.
Bohuzial, ak to robite takto, vzdy zalozite nove vlakno, neda sa s tym
nic robit. Na druhej strane si s tym zasa hlavu tak velmi nemusite
lamat, lebo sem prispievaju ludia aj z takych mailerov, ktore tie
polozky v hlavicke nevytvaraju, takze aj ked odpovedaju "spravne",
nechtiac zakladaju nove vlakno...

wek