Problem s Obvodem M5451B7

Hracek Petr petr.hracek@siemens.com
Čtvrtek Říjen 27 08:40:43 CEST 2005

Co se tyce napajeni, tak to mam na 5V a ne na 20 V.

Petr

Behalf Of Hracek Petr
Sent: Thursday, October 20, 2005 7:36 AM
To: hw-list na list.hw.cz <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
Subject: Problem s obvodem M5451B7

Ahoj vsichni,

mozna ze mi muzete pomoci s nasledujicim problemem?
Mam na jednom tistaku AT89C51 a M5451B7. Atmel nahrava do M5451 seriove
data.
ne multiplexne. Cisla se zobrazuji korektne, jen dva segmenty sviti
porad jakoby na plny vykon.
Jedna se pravdepodobne o vadne piny u M5451B7.

Problem je v tom, ze kdyz tento vadny zobrazovac nahradim jinym, tak se
objevi opet
vada na strane M5451 a ty stejne piny. M5451 napaji 3 sedmisegmentovky
velke (125mm) a napaji je 20V.
Na tech spatnych pinech je napeti 10 voltu a na zhaslich je ~ 0 V a na
rozsvicenych je 18 V

Muzete mi poradit kde muze byt eventuelne chyba?
Jak se zachazi s temito obvody kvuli statice?

Diky moc Petr