RE: Jak psát do konference

Vít Olmr olmr@HW.cz
Středa Říjen 26 20:26:08 CEST 2005

Dobry den,

Krome toho ze na na konci kazdeho prispevku naleznete nodkaz na stranku
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list tajk se zde tez velmni casto
naleza odkaz na stranku
http://www.hw.cz/ART425-Nova-pravidla-pro-prihlasovani-HW-news.html

Jinak pokud chcete reagovat na nejake vlakno, pak staci dat odpovedet na
mail.

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759

  _____