Cecko pro PICe

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Středa Říjen 26 16:59:17 CEST 2005

No neco jsem zapnul navic nez bylo pri instalaci. Ale takova vec by mela
bejt jako zakladni kamen a ne ji jeste zapinat v optimalizaci. To same
prati i pro registr W, ten taky kompiler pouziva jen kdyz musi a ne
vzycky pokud to jen malinko jde.... Navic mam jen free verzi. To je
mazna i tim. Ma nekdo plnou verzi HI-TECH PICC kompilatoru? A je ochoten
to prelozit? potom by me zajimalo co z toho vyleze. ¨

Pavel Prochazka.zde.cz