rizeni noze bez serva

Tomáš Svoboda tsvoboda@grapo.com
Středa Říjen 26 15:31:19 CEST 2005

Jak je ta folie silna ?? Na samolepky se pouziva vleceny nuz dokaze zatocit na polomeru cca 0.3 mm .Ten nuz neni nijak drahy a jde koupit jako nahradni dil

Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of pm
Sent: Wednesday, October 26, 2005 3:26 PM
To: hw-news
Subject: rizeni noze bez serva

DD

mam folii podlepenou papirem  (nasponovanou mezi valci ktere jedou cca
30m/min ) a ja bych ji potreboval nejak jednoduse rezat nebo trhat (v
miste rezu papir neni )

 servo s nejakym nozem mi pripada jako moc velky kanon na vrabce

napadne nekoho jak to udelat jednoduseji ?

zkousel jsem nazhaveny odporovy drat a trefovat se mezi papiry ale moc
jsem nepochodil folie se skvari a je to citit :-(

diky PM