OT: Pripojeni ADSL + WiFi

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Středa Říjen 26 11:42:38 CEST 2005

Jako klientske adaptery pouzivame ve velkem Ovislink WL-1120AP. Levne a
celku chodi. Problemy ma v mistech s malym signalem a pokud je ruseni po
napajeni - nemá v sobe watchdog. Za ty peníze ale nemá chybu. DWL-900AP+ je
v rezimu klient dost mrcha, chodi jen proti necemu a byl jsem rad, ze jsem
se ho zbavil. Skoro by se dalo uvazovat i o tom, pouzit ty Ovisy dva proti
sobe a jako router dat klasicky ADSL router bez WiFi. Je pak vetsi vyber a
vyjde to myslim si i lepe cenove.

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)