OT: zveřejnění cen (bylo Re: Krabicka)

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Říjen 26 10:30:23 CEST 2005

No, také mám rád, když je na stránkách dodavatele ceník, protože často třeba
píši nabídky večer, kdy už se nikam volat nedá, a potřebuji dělat kalkulace
cen různých zařízení. Či při přemýšlení nad nějakým zapojením potřebuji
zjistit, zda to či ono lze pro konkrétní aplikaci použít.

Ovšem je třeba si uvědomit, že pokud má někdo veřejný ceník, jsou to ceny
maximální....

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "peterm" <servis@centron.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 26, 2005 10:15 AM
Subject: Krabicka

Mas uplnu pravdu.Ja nechapem vobec obchodnu strategiu firiem,co neuvadzaju
ceny.Pri hladani na internete automaticky vylucujem taketo firmy a zasadne
tam neobjednavam.Nepomoze,ze vam cenu poslou obratom e-mailom.Vzdy je to
parhodinove zdrzanie.Za tu dobu sa s inou firmou dohodnete 10 krat.Mal som
na tuto temu korespondenciu so zastupcom firmy Trikve zo Ziliny.Nakoniec z
neho vyliezlo,ze on je vlastne vo vyhode,lebo mu zakaznik prezradi cenu
konkurencie a on moze ponuknut nizsiu.Mam dojem,ze je to dost neferove a mam
z takej firmy dost divny pocit.O co je prijemnejsi kontakt s firmou, ktora
vam doda i jeden kus a jej zastupca vam ho cestou okolo prinesie,venuje
katalog a CD-cko s kompletnym cennikom.To sa mi stalo so zastupcom firmy
Distrelec,ktora ma v katalogoch uvedene kompletne ceny.A je to "zapadna"
firma,ktora ma urcite dlhodobejsie skusenosti ako firmy u nas.

P.