Krabicka

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Říjen 26 10:30:04 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 26.10.2005:

> Je to AKG 33 16 50. Obrázek je třeba u nás na stránkách (
> http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0041 , po
> kliknutí je ve srovnání s mincí), u Fischera je jen .pdf všech
> krabiček z této řady.

Diky, on mi uz vcera jeden clovicek z konference poslal mailem odkaz
na tento tvuj produkt, tak jsem to uz v papirovem katalogu dohledal. I
poptavku jsem odeslal do Fischera, ale zatim jsem nic nedostal :-)

> Ad zkušenosti s Fischerem:
> Bereme od nich spoustu věcí, ceny jsou opravdu na dotaz, to by tak
> nevadilo, ale hrozné to je s dodacími termíny. Zboží třikrát
> potvrzené nakonec nedorazí. Ale nemá cenu se zlobit na slečnu
> Pešičkovou z Milevského zastoupení, která je z toho také nešťastná,
> chyba je na straně německé centrály. Občas se snažíme dovézt
> urgentně potřebné profily z větší pobočky ve Vídni, ale je to tam
> stejné.

A jeje, tak to je teda radost. Tak nejenom ze nemaji cenik, ale ani
nedodavaji. No hlavne ze maji ISO...

> Na druhou stranu, co se týče úprav krabiček (jiná barva eloxu, jiná
> než standardní délka), tak jsou docela ochotní, a nechtějí žádné
> velké počty kusů.

No ja to zkusim a dam tedy vedet, jak to dopadlo. Diky moc.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz