Kdo ma zkusenosti se skenerem PSC QuickScan 6000 PLUS?

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Středa Říjen 26 09:08:08 CEST 2005

- treba tady
http://www.alfacomp.cz/php/zbozi.php?akc=2&mnu=2&zob=2&pol=200&zbo=44100

Dost casto mi prijde pod ruku nefunkcni skener a uz vim ze
vetsinou staci vyndat a zandat konektorovy spoj popr. brouka z
patice a zase ho do patice vratit. Zajima mne, zda ma nekdo
overeny postup v pripade, ze tohle nepomuze - napriklad zda lze
zjistit, jak je skener nastaveny, jak jej zkontrolovat a zjistit,
zda je v poradku nebo zda uz doziva a i kdyz pri zkousce kody
precte, tak uz neni spolehlivy. Uvedu priklad: kdysi jsem mel co
do cineni s optickym snimacem a zjistil jsem, ze kdyz merim
napeti primo na fototranzistoru a je do urcite hodnoty, tak
snimac mohu povazovat za dobry, pokud je to napeti jinde, tak
snimac uz dosluhuje i kdyz jeste porad cte, tak kdyby existovala
nejaka podobna finta.

--
Volejte za 0,- Kč po celé ČR se službou VOLNÝ TelefoNet. Více
informací na http://telefonet.volny.cz