Barometr RE: AD prevodnik TC7109

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Říjen 26 07:20:56 CEST 2005

No jenze ja jsem nemluvil o presnosti cidla, ale o tom ze bych chtel AD takovy, aby meril
minimalne o rad presneji nez chci vysledne merit tlak.

Zatim ma takovou predstavu, ze kalibraci (pokud nesezenu nejaky kalibrovany pristroj)
provedu tak, ze zacnu merit a budu se snazit ziskat vzdy odpovidajici udaj od CHMI zde v
CB v co nejsirsim rozmezi. Myslim, ze rozsah tlaku v nasich koncinach nevyleze z rozmezi
70hPa. Pokud ziskam nejaka data pro tenhle rozsah tak proste provedu linearizaci v ramci
koncovych bodu - treba i opakovane kvuli mmoznym anomaliim mezi CHMI a mnou. Osobne
neverim, ze by to cidlo melo nejakou anomalii v ramci tohoto rozsahu.
Nakonec proste posunu hodnotu o nejakou konstantu a reknu, ze merim prepocteny tlak na
n.m.v CHMI zde v CB.

RadekCX