AD prevodnik TC7109

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Úterý Říjen 25 21:24:00 CEST 2005

Zdravim,

No mne napadlo, ze to neděláte uplne podle voka:), ale to, ze budu
kalibrovat cidlo na presnost 0,1hPa pomoci udaje o tlaku, ktery meri cidlo
vzdalene dal nez dva metry, tak to mne osobne vstavaji vlasy hruzou na
hlave:).

Takze ma reakce se tyka ciste zpusobu kalibrace cidla, kterazto se mi vubec
nelibi zvlaste pak, ze chcete presnost na 0,1hPa a navic nevite podrobnosti
o cidle samotnem, pak vysledky mereni i kdyz padaji do rozumného pasma
nemusi byt nutne spravne.

O zavislosti tlak-vyska nad morem vim sve:), povine ji musim umet i
odvodit:). Dokonce i ten nelinearni, teoreticky odvozeny vzorec mas sve
mouchy...

S pozdravem,
                Marek Pavlu