FT232R, FT245R

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Říjen 25 20:17:48 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 25.10.2005:

> Konkretne s timto typem jsem nedelal. Timto vam chcteji rict ze
> pokud chcete pouzivat prevodnik v aplikaci, kde je 5V, tak by jste
> mel pouzivat Open Drain rezim uzivatelskych vstupu a vystupu a pro
> definovani stavu HIGH vystupy pripojit pres pull up odpory na 5V.

No jo, ja jsem mezitim koukal do aplikace na to nastaveni, ona tam
vazne je moznost open drain, da se to vse nastavit. Totiz me to prislo
teprve vcera, ja to jeste vsechno nestihl, vlastne jsem to zapojil az
dneska. A vstupy jsou tedy odolne na 5V?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz