elektronicke stavebnice pro deti

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Úterý Říjen 25 18:50:20 CEST 2005

Blizi se Vanoce, tak se tohle tema zase oprasilo (a po Vanocich
zase usne). Trochu si dloubnu: Pane Galuszko, mohl byste se, jako
podnikatel v elektronice v tomto oboru trochu zaangazovat? Reci
kolem uz bylo spousta, taky probehla tusim pred dvema nebo tremi
lety konference Chameleon, ale o nejakych vysledcich nevim. Ted
konkretne: Asi je jedno, jakou stavebnici mu koupite. Nedavno
byla v Lidlu nejaka k mani dost levne, take se zrejme da koupit
tahle: http://www.merkurtoys.cz/cz/merkur/stranky/e2/e2.htm
i jina z produkce Merkuru.
Take si vzpominam, ze loni touto dobou byla v Kauflandu
stavebnice (nejak jako Clementronic nebo tak nejak). Take je
vyhodne vyuzit pocitac, treba jako osciloskop nebo generator
signalu, popr. jako simulator elektronickych obvodu - drive treba
Electronic Workbench. Dejte vedet, jak jste dopadl.
Ja jsem se sveho casu pokousel vzbudit zajem u svych synu, koupil
jsem jim stavebnici Logitronik 2 (jeste ji mam schovanou) ale
nedokazal jsem je vypacit od pocitacovych her.

--
Volejte za 0,- Kč po celé ČR se službou VOLNÝ TelefoNet. Více
informací na http://telefonet.volny.cz