Cecko pro PICe

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Úterý Říjen 25 13:35:12 CEST 2005

Podstatne jiz bylo receno, tedy dodam pouze link:

http://www.microchipc.com

Tam najdete velke mnozstvi projektu Hi-Tech PICC pro inspiraci, odkazy na
tematicke weby venovane C&PIC. Mimo tyto zdroje existuje zdarila monografie
o Hi-Tech PICC od Petera Andersonse (... eMule)

Hezky den, Simon Cihelnik

Moooc diky. Super, ten manual mam a docela hodne v nem listuji ale nejak
se me nedari najit pozadovane informace. Napriklad tam pisi ze binarni
zapis cislice je ze na konci je pismeno B ale at jsem to delal jakkoliv
tak se nedari. Skousel jsem male a velke na zacatku a na konci, v
zavorkach, uvozovkach a apostrovech a porad ne a ne. Neustale to hlasi
error. Nevite nekdo o nejakych projektech s kompilerem
HI-TECH PICC v cecku, abych se mohl podivat jak se to ci ono pise. Na
prikladech se clovek rychleji neco nauci.....
Pavel Prochazka.zde.cz