AD prevodnik TC7109

Prichy prichy@volny.cz
Úterý Říjen 25 11:52:38 CEST 2005

Ja to mam posraveno se slavnym motorolackym cidlem.
Je pravda, ze jsem odflakl A/D (pouze 8-bit) ale mel jsem smulu, neb bydlim
ve meste, kde se neprovadi mereni, takze prvni bod, kde meri je 30
kilaku daleko.
Jakz takz to zkalibrovat, aby mi to nelhalo ( v mem pripade v radu hPa -
ten 8-bit :-(( )
byl porod !
Opravdu nejlepsi by bylo jeste jeden barometr a hodit to do
nadoby, kde by se dal menit tlak.....