Meranie teploty zo 64 senzorov

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Říjen 25 10:17:31 CEST 2005

Dovolim si par upresnujicich dotazu .
Je pozadovano aby cidla (PT100) byla nejak zapouzdrena nebo si cidlo
"prilepite" k tomu co budete merit?
Jak je to z privodnimi vodici jsou vsechna stejne dlouha nebo ne a je nutne
merit 4 vodicove?
Jake teplotni rozsahy to ma merit? On o je docela rozdil zda se ma merit
0-100C nebo 0-300C kdy jiz nelze cidla pajet a ani pouzivat klasicke
privodni vodice.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Tuesday, October 25, 2005 10:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: Meranie teploty zo 64 senzorov

>No problem je asi v tom, ze potencialni vyrobcovia nevedia, co sa da od
>takej spoluprace s CERNom ocakavat.

No co by si si myslel? :-)))) Zadaju sa specifikacie, firma urobi co dostala
objednane, doruci tovar, zaplatime a hotovo :-)

>V jednom kuse tu riesis rozne
>exoticke problemy s megavoltami a kiloampermi, a zrazu chces obycajny
>teplomer, ide z toho hroza, co to musi splnit, ked si to nechcete robit
>sami... :-)

Poziadavky boli popisane v povodnom maile, ziadne kiloampere ani megawatty
:-) Pisal som ze preferujem hotove, alebo to s niekym vyvinieme spolocne.
Vysoko sofistikovane veci robime samozrejme sami, za to sme nakoniec
plateni. Nema ale vyznam vyvijat uz milion krat vyvinute konstrukcie, ktore
sa bezne pouzivaju v priemysle.
Zariadenie musi splnit kvalitu a spolahlivost. Mozno to vela konstrukterov
odradi, ale vtipna poziadavka je, ze zariadenie raz nainstalujem a uz sa on
nemusim starat. A oni take zariadenia naozaj existuju :-) Mam uz hotove
chassis s ethernetovym modulom s rabbittom z inej aplikacie. Staci tam
strcit len dostatocny pocet kariet snimacov PT100 a je vymalovano :-) Preco
za vsetkym hladas nieco zlozite? :-)))

Takze tak. Bolo to myslene skor ako ponuka prace, v kazdom pripade nie som
odkazany ani viazany na to, ze tato konferencia je jedinym zdrojom
informacii a firiem z elektronickeho priemyslu. Ak je zaujem, bavime sa
dalej o detailoch, ak nie je tak hladam inde. Tento job je viacmenej len
jednorazovy maly vyvoj, mozno zaujimavy pre malu firmicku. Nie viac ako
mesiac prace so vsetkym.

Takze tak po ranu :-)

b.