LOOX600-Displej

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Říjen 25 09:21:16 CEST 2005

Jen pro informaci, obvolal jsem 3 servisni firmy, ve 2 tvrdili, ze displej
jako ND neni, v jedne ano a cena 4600 bez DPH. Takze se potvrdila moje
predtucha, ze tento typ zavady je u PDA,NB,LCD vesmes neopravitelny :-(
Jestli nekdo tohle PDA ma a chtel by zbytek ve forme pytliku dilu bez
displeje na ND (jinak fungovalo, baterka OK, dotykova folie jak nova), tak
at se ozve,nejak se dohodnem.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Stribrnak
Sent: Monday, October 24, 2005 5:29 PM
To: HW-news
Subject: RE: LOOX600-Displej

Vyzkousejte firmu Getronics, da se s nima domluvit.

ServisFujitsu/Siemens Servis SONY

+420 296 760 422

helpdesk.cz@getronics.com

Pracovní doba ve všední den

9:00 - 12:00 hod, 13:00 - 16:00 hod.

Me se podarilo ukecat opravu Notebooku za velmi vyhodnych podminek.
Ale bylo to az po osobnim jednani primo s technikem.

Cestmir