AD prevodnik TC7109

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Úterý Říjen 25 01:56:53 CEST 2005

Zdravim,

No, takovato mereni jsou s prominutim na dve veci:(.
Totiz udaji "aktualni tlak" bych veril jen v tom pripade, ze me cidlo bude
merit aktualni tlak hned vedle kalibrovaneho, které mi ukaze ten aktualni
tlak:))). Jinak jestli se mrknete na pocasi a podle toho se orientujete nebo
dokonce provadite korekci na nadmořskou vysku, tak to je pro presna mereni
totální nesmysl, protože tlak se meni NEJEN s nadmořskou vyskou!

Kolisa v prubehu dne uz jen tim, jak moc sviti slunce, coz tak nejak dodava
plynu energii a ta se nekde musí projevit. Takze "aktualni tlak" zavisi i na
"aktualním počasí", oblacnosti...

S takovouto presnosti to cidlo pravdepodobne merit nebude.

S pozdravem,
                Marek Pavlu