Krabicka pro prijem faxu?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Říjen 24 22:09:15 CEST 2005

Kdysi jsem mel externi modem co umel to co pozadujete tj. pri vypnutem PC
prijmout fax do interni pameti. Zkuste patrat timto smerem, uz si nepamatuji
typ, ale mrknete treba k Microcomu zda to nejaky jeho externi modem neumi.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Monday, October 24, 2005 10:01 PM
To: konference HW-news
Subject: Krabicka pro prijem faxu?

Jelikoz me dneska totalne a zrejme definitivne vytocil "hi-tech" fax
(Panasonic KX-FP158, viz treba http://elektro.123shop.cz/detail/89110/
), hledam nasledujici reseni:

potreboval bych "krabicku" s minimalnim prikonem, ktera by byla trvale
zapnuta, pripojena k telefonni lince a byla by schopna prijimat faxy a
ukladat je do nevolatilni pameti. Pote by se z ni ulozene zpravy
prilezitostne rucne stahly do PC (po jeho zapnuti), nejlepe pres RS232 nebo
USB.

Netusim, zda a pod jakym nazvem se neco takoveho vyrabi a prodava, proto se
ptam zde. Vim jen, ze znamy mel uz kdysi davno (v dobe kralovani PC typu
386/486) fax, ktery mel interface k PC a dalo se s nim nejen prijimat
popsanym zpusobem, ale i vysilat. Ja vysilani nepotrebuju, k tomu mam modem
v PC. Pro prijem PC mit nechci - zejmena kvuli onomu uz zminenemu prikonu.

Jeste na okraj k tomu Panasonicu: vetsi smejd jsem nevidel, blbne od zacatku
- nebyl schopen korektniho tisku v cele siri papiru. Posleze jsem prisel na
to, ze papir je k tiskovemu filmu pritlacovan valcem - no a pritlak toho
valce je urcen pouze a jenom (!!!) zpusobem zavreni vrchniho krytu faxu. Ten
vrchni kryt je v zavrenem stavu uchycen dvema nepresnymi zobacky z plastu,
ktere se navic velmi brzy ulomi.... Krome toho podavac prakticky nikdy
korektne nebere papir, staci jeho nepatrne zapraseni - ocisteni pomuze tak
na jeden den. Ten cely vyplod skutecne pochazi od konstruktera, jehoz
pojmenovani  "naprosty debil" je eufemismus.

Diky za rady (prosim k veci)
--
Jirka