AD prevodnik TC7109

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Říjen 24 22:07:04 CEST 2005

> potreboval se
>
> 1 hPa odpovida zmene vysky asi 8m.

Vim, ale nemuzu merit s tim, ze posledni merene misto je 1hPa.

> Hlavne ten OZ musi umet zpracovat vstupni napeti 4.5-5V. Cili
> nejaky Rail-to-rail I/O nebo se da taky pouzit TL062(TL072),
> ale nema R-R vystup, s tim se musi pocitat.

Cidlo je od firmy Bosch - ac jsem hledal sebevic nic jsem o nem nenasel a
tipuji, alespon dle provedeni a oznaceni (a take ze se o tom neda nic
sehnat), ze se jedna o cidlo do RJ vstrikovani. Prinesl mi jej kolega v
praci od znameho udajne nekde z CHMI, kde s tim neco merili - tezko rict co.

Mam to ted zapojene a podle vseho uz to ukazuje a dokonce velmi presne.
Jelikoz nemam merak abych dostatecne presne meril na rozsahu 4.5V tak merim
proti vyvodu plus a udaj kolisa na posledni miste coz dela merak sam o sobe.

Kdyz jsem to prepocital tak mi vyslo 975,8hPa a po redukci na moji n.m.
vysku 1021.8. Coz podle toho co vim, by melo souhlasit s aktualnim tlakem.
Takze jsem dost prekvapen. Budu to jeste sledovat dlouhodobeji jak se to
hejbe.

> se seriovym
>
> MCP3202? Za 67Kc v GM.

Zkusim se na neho kouknout.