jednosmerny motor

Ivan Smrekovský ivan.smrekovsky@stonline.sk
Pondělí Říjen 24 19:54:13 CEST 2005

Dakujem za odpoved.
Nevie niekto o scheme PWM na taku velku indukcnu zataz ? Pri seriovom
zapojeni bez zataze ma motor pri napati 28V odber 49A /cca 100ot.min/ a pri
napati 40V odber 31A/cca.2000ot,min/

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan@geoinvest.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 24, 2005 7:23 PM
Subject: RE: jednosmerny motor

Především je třeba říct že odbuzování statoru je finta, jak udělat co
největší rozsah otáček a vyhnout se tak převodovce. Né vždy ho musíte
použít. Na začátek si zapojte motor jako cize buzený. Na stator pevné
napětí, a rotor spínejte PWM. A když vám otáčky nebudou stačit můžete pwmkou
ubrat i buzení, s tím že zde, tedy v obvodu statoru stačí mnohem slabší
spínací prvky.
Lubor