co potrebuji k praci s C8051F35x

pyrin pyrin@volny.cz
Pondělí Říjen 24 18:59:39 CEST 2005

U HTE maji kit a je k tomu i prekladac C.
Zkousel jsem s tim komunikovat, merit 24bit AD. S kitem se pracuje celkem
dobre. Nepotrebuje to zadne dodelavky. Staci pripojit treba termoclanek nebo
PT100 a muzete zacit. Jinak to ma i svoje interni cidlo na kitu a kazdy
procesor ma svoje cidlo na cipu.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Pavel Brabenec" <pbrabenec@centrum.cz>
To: "[HW-news]" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 24, 2005 6:26 PM
Subject: co potrebuji k praci s C8051F35x

Zdravim,

muzete mi nekdo upresnit co budu potrebovat pro praci s C8051F35x?
Potrebuji s co nejmensim odporem udelat nekolik cidel s komunikaci a moc se
mi u
nich libi ten prevodnik.
Predpokladam ze vlastni naprogramovani zvladne EC2clone do MK, ale jaky
prekladac? Libilo by se mi nejake free C.

Diky za rady

S pozdravem
P.B.