AD prevodnik TC7109

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 24 13:45:41 CEST 2005

Nemohl by mi nekdo poradit? Mam doma s supleti TC7109 a konecne jsem sehnal cidlo
atmosferickeho tlaku pro svoji meteostanici, ale nevim jak se spravne to cidlo pripojit.

Podle konverzniho vzorce je jeden hPa 5.57mV - tedy bych potreboval se stabilitou alespon
0.1hPa. Nicmene napeti na cidle se pohybuje v beznem rozmezi tlaku nekde kolem 4.5-5V -
tedy muze byt vys nez napajeni ADC. Jakym zpusobem to lze bez ztraty linearity a
citlivosti posunout do nejakeho rozumneho rozsahu? Napada mne OZ s posunutym vstupem
nejakou referenci, ale absolutne s necim takovym nedelam a tak bych uvital nejake radu a
na co si dat pozor, abych to cele totalne nezasekal nejakou blbinou.

Mimochodem - vsude v DS pisou ze TC7109 ma seriovy vystup, ale nejak jsem nepochopil kde -
vsude ma uvadeny a take pripojovany k MCU jen paralelni vystupy.

Nebo mi nekdo poradite nejaky lepsi a jednodussi prevodnik se seriovym vystupem dat a
kusove dostupny?

RadekCX