GAL - programovatelne hradlove pole

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Říjen 24 10:12:10 CEST 2005

Ako inspiracia skuste kuknut tu (mne to dost pomohlo, hoci integrace
mam ine):
http://new.hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART538-Programovani-radiokarty-do-PC.html

+ si stiahnite datasheet od vasho radiocipu
+ skuste na nete pohladat hotove programceky (opensource so zdrojakmi)
na ovladanie. Pre moju kartu/cip som nasiel asi 3 :-)

miro