C + PIC

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 24 10:08:22 CEST 2005

No ja kompilator Pascalu pro PIC od nich pouzil pro psani SW k te meteostanici a delalo se
mi s nim moc dobre.

Ma to samozrejme obcas nejakou mouchu, ale je videt ze na tom dost makaji a rychle
dodelavaji ruzna vylepseni.

Ale ty 2kW kodu me take stvou, ale holt nemam zbytecne penize abych si mohl koupit plnou
verzi - pouziju to jednou za cas a tak se mi to nevyplati.

Jinak pro pripadne kupce jen upozorneni - licence se vztahuje na HW PCcka, konkretne disk
(jestli jsem to dobre pochopil) tzn. neda se prenaset licence z jednoho PC na druhe, ani
kdyz jsou Vase osobni.

RadekCX