(S)ATA to LAN, existuje?

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pondělí Říjen 24 09:52:32 CEST 2005

To zhruba sedi, pokud vezmu celkem bezny disk (Hitachi Deskstar 7K250) tak
ma udavano:
Media transfer rate 757 Mbit/s
Interface transfer rate 100 Mbyte/s (PATA), popř. 150 u SATA
Sustained data rate 61,4 - 29,7 Mbyte/sec

Zkusim ho doma testnout přes LAN, mereni si uz nepamatuju, mam ho jako
prenosny HDD v bezventilatorovem mikro PC s boardem VIA EPIA. Dneska uz bych
asi koupil toho zminovaneho Maxtora, v době kdy jsem si tohle porizoval byl
jen v provedeni USB.

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)