GAL - programovatelne hradlove pole

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Říjen 24 09:36:05 CEST 2005

Snazim se donutit ISA radiokartu, aby se dala ovladat pres paralelni port, ale zatim se mi nedari - jelikoz obsahuje i obvod GAL16V8, o kterem vim jen to, ze je to programovatelne hradlo, potreboval bych vedet, jestli se da z principu naprogramovat tak, aby se chovalo jako sekvencni obvod - jako RS, D nebo JK klopny obvod. Nebo jestli funguje jen jako kombinacni obvod - jakoze na zaklade vstupu se nastavi prislusne vystupy.

Tenhle GAL mi jeden z datovych signalu stahuje do log. nuly, tak nevim, jestli mam blbe nastaveny nektery jeho vstup, nebo je v tom neco jinyho.

Diky P.K.