Paralelni programator pro ATmega168

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Neděle Říjen 23 20:01:14 CEST 2005

Ani neni potreba programator, staci nepajive pole, spousta dratu a
trpelivost pet minut
prehazovat dratky podle katal. listu - paralelni programovani je tam hezky
popsane. Jestli
to ma byt jenom na opravu spatne vypalene pojistky, tak to staci... vicekrat
overeno:)

Ivos
----- Original Message -----
From: "Jan ©váb" <jschvab@seznam.cz>
To: "HW News" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 22, 2005 7:00 PM
Subject: Paralelni programator pro ATmega168

Dobry vecer,

Nedbaje dusledku sem si nezodpovedne naprogramoval seriovym programatorem do
ATmegy168 fuse bit ktery vypina funkci pinu reset a nyni je mi tudiz tento
seriovy programator celkem na nic... Prosim nenasel by se nekdo v Praze kdo
by mi mohl s pomoci subj. tento bit vratit do puvodniho stavu? [Nebo poradit
naky jiny trik]

S pozdravem,

Jan ©váb